Carl Vanormelingen, digital marketing specialist bij Callexcell, vroeg ondersteuning bij enkele deelnames van Callexcell op jobbeurzen in Antwerpen, Hasselt en Genk.
Doublegum ging aan de slag. In plaats van een traditioneel flyertje en wat online communicatie om de mensen naar hun beursstand te trekken, ontwikkelden we een stevig plan, dat meermaals in te zetten viel en tóch telkens uniek bleef. We gingen net rechtstreeks voor nieuwe leads, maar indirect.
Met een mini-campagne “Voel jij het ook?” zorgden we voor beleving en spanning op de beursstand zelf. We voorzagen ook flyers met geïntegreerde actie, affiches, mega roll-up banners, een spoor met krijtspray en uitgelaserde voetstappen, een knalrode caravan met magneetstickers, mooie standbemanning met T-shirts “Wil je eens voelen?” en media posts voor LinkedIn, Facebook, Instagram etc.….En daarbovenop nog eens een prikkelende 3D-geprinte voeldoos, die tevens ook dé eyecatcher werd van de beurzen.Callexcell vroeg een ‘flyer’, Doublegum antwoordde met beleving en een unieke, creatieve aanpak met impact.