Waarom positioneren?
Kauwgom heb je in verschillende soorten: chewing gum, bubble gum, kauwgomballen… en dan hebben we het nog niet gehad over al die verschillende smaken. En iedereen heeft zijn voorkeur.
Zie je? Het is belangrijk jezelf te onderscheiden om het hart te raken van je doelgroep. Daarom heb je nood aan een sterk verhaal dat je uniek maakt.
>Achterhalen van je identiteit: We graven naar het hart en ziel van je onderneming. Jouw oerkracht.
>Doel(groep)gerichte communicatie: Wat is je plaats in de markt en wat zijn de drijfveren van je doelgroep? We zorgen voor communicatie waar je doelgroep voor staat te springen, want het heeft geen zin om een verhaal te vertellen waar niemand oren naar heeft.
“We vertellen je verhaal, maar met waarde voor je doelgroep.”
Op basis van je identiteit zetten we je boodschap creatief in de markt. We denken na hoe we die kauwgom doen poppen met creatieve ideeën, concepten, woorden en beelden.
Zo sta je dichter bij je doelgroep en bereik je maximaal resultaat.
Ready to pop?
Laat ons je positionering bespreken